Monday, August 22, 2011

eid mood was coming...!!!

~aku pasti korang sume pun mesti ade feel cam aku jugak kan..mood hari raya..ag laa tinggal minggu nie jerk nak keje..then dah cuti raya sampai 4hb September..wahhh..seronok tak terkata bila berhari raya bersama keluarga dan insan tersayang..tp dalam suka pastia ada dukanya kan..mane taknye..raya tahun lepas laa aku kehilangan insan yang tersayang..tp bukan kehilangan untuk selamanya tau..huhuhu..dia kini milik orang lain..hehehe..btw, aku tetap akan happy n jadikan raya tahun lepas adalah kenangan aku..walaupun aku tanpa dia tahun ini tapi aku dapat rasekan yang dia ade bersama aku..sebab aku kenal siapa dia..walaupun dia menafikan n ada yang menafikan..huhuhu..walaupun tak berpeluang nak berdepan dgnnya lagi tapi jika berpeluang, aku nak sangat jumpa dia tak pun dpt ckp nie.."selamat hari raya aidilfiti mohon maaf zahir & batin..semoga berbahagia selalu n dirahmati oleh-Nya.." huahuahuahuahua..ape yang penting..aku akan gunakan dengan sebaiknya..aku happy nak raya..hihihihihi..~

No comments: