Tuesday, August 23, 2011

continuosly got a fever ^_~ and staff gile2

hukhukhuk...demam ag..tak baik2..suare makin serak..huhuhu..bila nak baik nie..hopefully raya nie dah sembuh..nanti boleh beraya dengan senang n suke hati..hehe..demam ea??hihihi..aku nie susah nak demam tapi sekali kena mmg dahsyat..full spec complete dgn selsema batuk n pening kepala..badan semua sakit2 plak tue..hadoii..cmne nie..tapi aku kuatkan jugak diri aku nie g keje sebab mood raya dah ade..walaupun g keje tp aku tetap enjoy..sebab member2 ofis yang gile2 nie wat aku happy walaupun stress dgn kerja..yg bestnye tue..kami sekepala n selalu bekerjasama..hihihihi..

yang lagi meriah tue tgh kecoh2 dapat kuih raya, kerepek yang kitowg tempah..meriah tol..nak bayar nye..cm nak terus makan pun yerk gak..hihihi..ni pk nak hias ofis nie plak..hehehe..SO HAPPENING!!!!!..mercun pun ade..leh boom sana boom sini malam raya nanti..kueng3x..

No comments: