Wednesday, September 28, 2011

mungkinkah....ku menunggu...

...selama nafasku masih kedengaran, hatiku masih berdegup, fikiranku masih waras, dan selagi diriku mampu bertahan dan berperasaan...

aku sangat merindui saat itu..tapi aku pasti aku takkan dapat menemui detik itu lagi kerana saat itu bukan lagi milikku..namun demikian, aku berharap dia tidak pernah melupakan aku dan detik itu walaupun kami dengan haluan masing-masing..

ehmmmmm..nie aku nak cerita pasal apa yang menghantui aku sekarang..celaru fikiran aku dibuatnya..aku belum bersedia yang pastinya tapi aku sendiri takut dengan perasaan dan keputusan yang mempengaruhi setiap langkah dan tujuanku..aku tahu dia ikhlas ingin bersamaku tapi aku tak pasti kerana dia pernah melukai hati ku yang ikhlas dan suci ini ketika bersamanya satu masa dulu..walaupun itu kisah silam namun aku tak pernah melupakannya kerana hatiku akan sangat sakit jika yang menyakiti itu orang yang aku sayangi dan miliku..namun dia tetap menunggu ku..dan MUNGKINKAH aku jua menunggunya dan menerimanya..YA ALLAH bantula hambamu ini..kerana SEGALANYA ADALAH MASA DEPAN HIDUPKU..

farhana..farhana..huhuhuhuhu..ntahla..sekarang nie mmg hati nie rasa sunyi tanpa TEMAN yg btol2 boleh aku iktiraf sebagai KEKASIH atau MUNGKIN BAKAL PASANGAN HIDUP..tapi aku tak rase hati aku kosong sbb kawan-kawan n mereka-mereka ramai yang mengisi kepedihan dan kelukaan serta kesunyiaan aku nie menjadi gembira..bahagia dan tenang..walaupun stress dgn masalah kerja..keluarga..peribadi..huhuhuhuhuhu..thanks so much all..<3<3<3...

ingat..walaupepun jadi..aku tetap kuat..walaupun aku harus menunggu memberi n menerima harapan..hahahaha..MUNGKINKAH hati akan terbuka lagi..atau aku lebih selesa begini dahulu..kemudian fikir ke arah itu..hohohoho..by the way..aku tetap cmni n mmg cmni..dulu boleh la aku jadi lemah lembut n sensitif..tp skg nie sensitif jugak tp harap maklumla..tak semudah itu aku nak percaya setiap kata-kata..serik la katakan..payah lau bagi muka sgt..naik lemak..hish..susahnya lau jadi orang terlalu jujur nie..MAK aku selalu pelik n tanya aku..boleh jujur tp janga terlalu..ehm betul//last2 kene pijak jerk..hahaha..itulah orang yang tak tahu menilai pengorbanan..kejujuran..keikhlasan..tapi takpe Allah Maha Mengetahu..Maha Adil dan Maha Penentu segalanya..mungkin sekarang belum masa yang indah itu utk aku..tapi aku yakin..aku akan dapatkan segalanya yang aku inginkan dalam setiap kemudahan hidup aku..AMIN..

No comments: